ארומתרפיה

מוצרי ארומתרפיה זה מוצרים שהם תערובות של שמנים ארומתיים.
השמנים הארומתיים הם חומרים פעילים, בין הבודדים שחודרים אל מחזור הדם.
שמנים ארומתיים הם מיצוי של הצמח, כל שמן הוא ייחודי ובעל תכונות ריפוי חזקות מאוד.
השמנים מגיעים למחזור הדם ומשם הם מגיעים למוח העצם ומתחילים לקודד לו להתחיל לייצר
כדוריות דם לבנות, כלומר תאים של מערכת חיסון.
אפשר להשפיע על רמה הורמונאלית, לאזן ולעורר בעזרת שמנים להרחה.
הדגש במוצרים הארומתרפיים שלנו הוא טיפולי, יש בהם ביטוי לידע והבנה עמוקה על מהות
השמנים, התכונות שלהם ועל שילוב מותאם, הן מבחינת תפקוד והן מבחינת ריח.

שמנים ארומתרפיים

יש לא מעט שיטות לטפל בגוף, הן בחלקו החיצוני והן בחלקו הפנימי, במערכות הגוף הפנימיות והעמוקות יותר. בשמנים הארומתרפיים היו מאז ומתמיד פתרון טיפולי ייחודי, המסייע לגוף, ועל מערכותיו השונות, להתמודד עם בעיות בריאות שונות, כמו גם מצבים מסוימים בחיים. שמנים ארומתרפיים מתבססים על מיצוי צמחים מכל מיני סוגים והם ידועים בסגולות המרפא שלהם.

הם בעלי תכונות ריפוי חזקות במיוחד ויכולים להשפיע על תהליכים רבים בגוף וגם על איבריו. הם מסוגלים לחדור אל מחזור הדים, להגיע אל מוח העצם ולהתחיל תהליך של ייצור כדוריות דם לבנות, משמע – תאים של מערכת החיסון. בעזרתם אפשר להשפיע על הרמה ההורמונאלית בגוף ולקבל מענה טיפולי בהתאמה מלאה.

אילו סוגי שמנים ארומתרפיים מוצעים כיום?

לכל שמן ארומתרפי תכונות הייחודיות אך ורק לו, הבאות בין היתר לידי ביטוי גם בריח שלו ובתפקוד שלו. ישנם שמנים המיועדים לטיפול באפטות אצל מבוגרים וגם שמנים דוחי יתושים. ישנם שמנים דוחי כינים, שמנים מטהרי אוויר, שמנים ארומתרפיים שנמצא במי פנים וגם כאלה המותאמים לנשים ומשמשים כתכשיר וגינאלי.

ישנם שמנים הלוקחים חלק בתערובות מיוחדות של שמנים המיועדים לטיפול במערכת הנשימה לתינוקות ולילדים, שמנים לטיפול בפטרת בציפורניים וגם כאלה שמשמשים לצרכי עיסוי. השמנים הארומתרפיים מופקים בתהליך ייצור קפדני לצורך מיצוי מקסימלי של הצמח עצמו וניצולו לטובת הטיפול.

כיצד בוחרים נכון שמנים ארומתרפיים?

מכיוון שלכל שמן תכונות, המאפיינות אותו, ומכיוון שחשוב מאד לבחור את השמן המתאים, ישנן כמה נקודות שיש לקחת בחשבון בטרם הרכישה. מומלץ מאד לפנות לכתובת מקצועית ואמינה המתמחה בייצור ובמכירה של שמנים ארומתרפיים. חשוב מאד לבדוק איזה מענה מספק אותו שמן שבו מתעניינים ולוודא שהוא אכן עונה על כל הצרכים.

אם בוחרים לרכוש תערובת של כמה שמנים שונים, יש לבדוק מראש מהן תכונותיו של כל שמן ומהי מטרתה העיקרית של התערובת עצמה. מעוניינים לרכוש שמנים ארומתרפיים מסוגים שונים? מחפשים טיפול טבעי, הידוע כיעיל? דודסון, רוקחות טבעית, היא חנות אינטרנטית יחד עם חנות פיזית וקליניקה, המבטיחה לכם מבחר רחב של אפשרויות ומוצרים המסייעים לטיפול בבעיות שונות.

לייעוץ בבחירת המוצר המתאים לכם וקבלת כל המידע שאתם צריכים בטרם הרכישה, צרו אתנו קשר בטלפון 052-3595153. נשמח לעמוד לרשותכם.